1. نوشیدن

بدن ما تا 70 درصد آب است! کمبود آب بدن می تواند سطح انرژی را کاهش دهد ، متابولیسم شما را کند کند و احساس گرسنگی کند. توصیه می کنم یک بطری آب 32 اونس بگیرید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آن را دو بار در روز پر کنید و خوب است که بروید. همچنین روزانه دو فنجان چای سبز بنوشید تا در آن آبرسانی نشوید و آنتی اکسیدانهای عالی موجود در چای سبز را دریافت کنید.

 

2. قدرتمند بخورید

بنابراین بسیاری از ما به طرز منفی به غذا فکر می کنیم. سوئیچ را به جایی از انرژی مثبت و توانمندسازی بکشید و بدانید که شما کنترل می کنید ، نه غذا. این "من نمی توانم دسر را بخورم." این است ، "من می توانم زغال اخته را بخورم!"

 

3. آگاهانه زندگی کنید

محیطی که ما را احاطه کرده است می تواند بر سلامت روحی و جسمی ما تأثیر بگذارد. ما همیشه نمی توانیم محیط خود را کنترل کنیم ، اما می توانیم کارهای کوچک مانند ایجاد یک منطقه بدون درهم و برهم (و بدون استرس!) را در دفتر یا خانه انجام دهیم. به یک منطقه از زندگی خود بیاندیشید که بتوانید آن را از بین ببرید.

 

4. بیشتر دوست داشته باشید

کاهش وزن میل جنسی شما را افزایش می دهد و رابطه جنسی می تواند به شما در کاهش وزن نیز کمک کند. اکسی توسین ، هورمونی که به عنوان آنتی اکسیدان عمل می کند ، در طول رابطه جنسی ، نوازش با حیوان خانگی شما یا دست گرفتن آزاد می شود.

 

 

 

ادامه مطلب


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

پژوهش لرستان تجهیزات آشپزخانه صنعتی وبلاگ اطلاع رسانی آموزش فنی و حرفه ای شازند کسب و کار و بازاریابی اینترنتی سایت روستای فرخزاد آپشن خودرو A diary of movies and books سلام Hell or High water قالب زیپرشن برای پایان‌نامه‌های دانشگاه یزد